Snelstart Internal server error itgensgr074

Sinds 15-09-2024 krijgen we een internal server error bij het ophalen van gegevens via Snelstart (internal server error 500). Dit geldt voor meerdere databases. Via Bridge Online krijgen we de specificaties dat het gaat over:

Verzoek ID: 0HN6M2GFO4UJU:00000012 (HTTP/1.1)
Berichtcode: itgensgr074
Uitzondering: Systeemfout.

Weet iemand hier een oplossing over?

Wij zien hetzelfde probleem.

Is er iets gewijzigd in de tabellen van Snelstart, waardoor gegevens niet meer geladen kunnen worden?

Als ik naar de UniversalSQL configuratie ga, dan staat daar een standaard query:

--
-- Grootboekrekeningen.
--
select *
from   SnelStart.Grootboek.Grootboekrekeningen@snr
limit  5000

--
-- Artikelen.
--
select *
from   SnelStart.Handel.Artikelen@snr
limit  5000

Bij het uitvoeren hiervan komt dezelfde melding.

Zojuist de database binnen Invantive Cloud opnieuw aangemaakt.
Vervolgens dezelfde melding. Blijkbaar werkt de standaard query niet meer.
Hopelijk helpt dit in de zoektocht naar de oorzaak van dit probleem.

En binnen de systeemmeldingen zie ik het volgende terug:

Weergegeven Bridge Online HTTP 500-serverfout.Unsupported Swagger data type 'Number' on btwPercentageAangifteKredietbeperking.snr_companyInfo with format 'decimal'.

Dank voor het melden. Dit is een onverwacht zij-effect van een aantal grote wijzigingen in de onderliggende Swagger/Open API-provider.

De melding wordt op dit moment geanalyseerd om via een aanpassing de melding te voorkomen en de oorspronkelijke werking te herstellen op SnelStart.

Zodra deze aanpassing in productie genomen is zal een reactie toegevoegd worden.

In release 24.0.307 is dit probleem opgelost.

Deze release is inmiddels in productie genomen op Invantive Cloud.

Dank voor de snelle oplossing, ik zie dat het inderdaad weer werkt! Fijn!

1 like

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.