Sync topic Account kan geen Timestamp in de $filter herkennen

Ik gebruik voor Silver Solutions een Exact Online koppeling waarmee we keurig data kunnen ophalen. Nu wil ik met de nieuwste sync/crm/account Topic gaan synchroniseren en dan, als het even kan, Incrementeel. Ik gebruik daarvoor het volgende request:

https://start.exactonline.nl/api/v1/2728057/sync/crm/Accounts?$select=ID,Name,Code,MainContact,AddressLine1,Postcode,City,Country,Phone,Email,Website,Remarks,IsSales,IsSupplier,Status,Type,VATNumber,ChamberOfCommerce,Modified,Timestamp&$filter=Timestamp+gt+9102081113

En ook

https://start.exactonline.nl/api/v1/2728057/sync/crm/Accounts?$select=ID,Name,Code,MainContact,AddressLine1,Postcode,City,Country,Phone,Email,Website,Remarks,IsSales,IsSupplier,Status,Type,VATNumber,ChamberOfCommerce,Modified,Timestamp&$filter=Timestamp gt 9102081113

Maar beide requests geven 0 records terug ook al weet ik dat er hogere Timestamps in de Exact Online relaties zijn. Ik heb expres een lagere timestamp van een ingelezen relatie genomen waarvan ik weet dat er vier nieuwere opgehaald moet worden. Als ik het filter weg laat, dan worden alle relaties ingelezen maar dan is het voordeel van Incrementeel synchroniseren ook weg. In de Exact documentatie staat trouwens een voorbeeld van een request met $filter=Timestamp eq 5. Dat lijkt me al helemaal niet juist.

Vanuit Invantive delen we geen kennis over de interne werking van onze SQL-engine. Mogelijkerwijs dat Exact API Support hierbij kan ondersteunen of https://developers.exactonline.com.