We gebruiken de Invantive connector reeds enkele maanden en laden de klanten en leveranciers in via de ExactOnlineREST.Incremental.AccountsIncremental@eol
-tabel. Hierbij merken we nu dat na een data vernieuwing in Power BI niet langer alle relaties doorkomen in deze tabel. Ik heb een aantal verkoopfacturen waarvan de relatie ID in de ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol
tabel wél meekomt, maar deze ID niet in de relatie tabel wordt gevonden. Kan dit zo snel mogelijk bekeken worden?
Er zijn geen bekende problemen bij deze synchronisatie. Exact heeft naar verluidt wel recent een aantal administraties verhuisd tussen servers, maar dient wordt automatisch gecorrigeerd.
Advies is om de aansluiting te analyseren zoals beschreven in Analyzing missing rows on Exact Online REST APIs en eventueel een antwoord toe te voegen mocht een verschil gevonden worden.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Verdere informatie is te lezen in:
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.