Synchronize werkt niet in applicatie

Bij het gebruiken de onderstaande query werkt de synchronize functie alleen als ik hem in Invantive Query Tool gebruik. Als ik deze query aanpas en hem wil gebruiken in de applicatie om een grotere tabel zoals general ledgers in te laden. Dan is de applicatie gelijk klaar met draaien, maar er staat geen nieuwe data in de target tabel.

synchronize
Twinfield.Twinfield.Offices@tfd
to tw_offices@mss
with insert
or update
identified by code

Dit is geen bekend probleem. Is het mogelijk een reproductiescenario toe te voegen dat het probleem laat zien op een nieuwe omgeving?

Bedoelt u hier mee in een andere SQL omgeving, of dat ik inlog met een ander account op Invantive?

Meer informatie over reproductiescenario’s is te lezen in Hoe een scenario voor het reproduceren van bugs aan Invantive te verstrekken?.

Excuus, ik zie nu het volgende bericht bij de systeemberichten:

itgenboe404
The daily limit of 10,800,000 ms of fresh duration has been exceeded by 14,820,281 ms.

Dit zag ik niet terug na het starten van de desbetreffende applicatie, of in het scherm Licentie Gebruiksstatistieken. Ik zal het morgen dan weer proberen.

Dat kan kloppen. Op dit moment wordt het draaien van applicaties vanuit Invantive Cloud nog maar beperkt gecontroleerd op de Fair Use-restricties. Vanaf komende release worden ook statements gecontroleerd uitgevoerd in de UniversalSQL-editor en applicaties binnen Invantive Cloud op basis van de Fair Use-restricties.

Voor het verwerken van grote volumes data of minder geoptimaliseerde code kan inderdaad altijd Invantive Query Tool of Invantive Data Hub gebruikt worden binnen veelgebruikte abonnementsvormen.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.