System Error: ITGENASE126

Ik heb de updates nodig voor 08-10 mbt Exact en PowerBI uitgevoerd en op 07-10 getest. Werkte goed. Vandaag geprobeerd nieuwe query te ontwerpen en kreeg wel de tabellen te zien maar op gegeven moment werd query onderbroken. Nu zie ik Invantive Cloud dat een Datacontainer moet worden gerepareerd. Geprobeerd maar ik krijg op een gegeven moment:

System Error itgenase126.

Hoe te handelen?

Ik ervaar precies hetzelfde na de updates omtrend de wijziging voor 08-10.

Dank voor het melden. Op dit moment wordt een spoedupdate uitgevoerd van Invantive Data Guard om nieuwe functionaliteit te activeren rondom het vervallen van Exact Online refresh tokens.

De upgrade zal naar verwachting binnen een uur afgerond zijn. Deze melding kan incidenteel naar voren komen.

Deze post zal bijgewerkt worden naarmate de upgrade vordert.

Als het goed is, dan is het bijwerken van datacontainers en aanmeldgegevens weer mogelijk.

Bij mij werkt het weer. Bedankt.

1 Like

Werkt hier ook weer, bedankt voor de snelle oplossing!

1 Like