Bij de vernieuwing van de Exact Online data in Microsoft Power BI krijgen we de volgende foutmelding:
itgenexl001
The database ‘…’ could not be opened.
De applicatie ‘InvantiveProducerQueryTool’ wordt nog niet ondersteund op Exact Online.
Het is een UK Exact Online administratie.
Ik krijg de volgende melding in Exact Online UK:
We have noticed the performance was getting unstable. To make sure the performance stays steady we’ve temporarily disabled some widgets in the dashboards. Our apologies for any inconvenience.
De samenwerking tussen Invantive en Exact Online UK wordt naar een andere vorm omgezet, meer in lijn met zoals onze concurrenten dat vormgegeven hebben en zodat er meer flexibel ingespeeld kan worden op wensen van gebruikers.
Hierdoor zullen sommige koppeling hergeconfigureerd moeten worden.
Deze foutmelding blijkt alleen op te treden als een Exact Online UK of DE omgeving benaderd wordt via Invantive Bridge Online:
De applicatie ‘InvantiveProducerControlForExcel’ wordt nog niet ondersteund op Exact Online. (itgenexl001, 0a44f677-ddc4-4108-8933-c2db77e5a44f)
De itgenexl001 foutmelding treedt niet op als de omgeving via Invantive Cloud benaderd wordt, bijvoorbeeld via de Online SQL Editor. De gegevens kunnen dan opgehaald worden.
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.