Teamleader Focus: Tickets ID

Ik ben op zoek naar de fysieke ID nummer dat binnen teamleader gebruikt wordt.
Dit ID# werd in de API-V1 gebruikt en is in de API-V2 vervangen voor UUID.

Omdat ik het ID# wat in teamleader gebruikt wordt wil weten, mis ik deze info nu.

Na navraag bij Teamleader heb ik onderstaande link gekregen.
tickets.info

Ze geven aan dat er in het endpoint ticket.info ook een attribuut genaamd “reference” verwerkt zit. Dit is het oude ID.

Ik kan in de huidige tabellen die aangeboden worden door Invantie Cloud het attribuut “reference” niet ontdekken.

Kunnen jullie deze hier in verwerken?

momenteel is mijn PowerBI dashboard niet bruikbaar.

Hierbij de correcte hyperlink naar het artikel:

Dank voor het doorgeven van dit veld; het veld zat als nieuwe feature in de Augustus release van Teamleader Focus.

Het veld reference zal in de volgende release die op Invantive Cloud in product gaat verwerkt zijn bij Teamleader Tickets.

Mooi,

Binnen welk tijdsbestek kunnen we dit verwachten?

Nieuwe releases worden regelmatig in productie genomen, normaliter binnen enkele dagen behoudens zogenaamde “freeze” periodes zoals bij de jaarwisseling en in de zomervakantieperiode.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.