Vertaaltabel V1 / V2 ID's Teamleader

Ik gebruik de tabel Teamleader.V1.Tickets en krijg hier “Custom Statussen” terug als waarde “Custom”.
In Teamleader.V2.TicketStatuses kan ik het label ophalen met hierin de definitie van de status.

Deze kunnen we mappen o.b.v. het status_id in de tabel Teamleader.V2.Tickets.

Is er ook een tabel waarmee ik het daadwerkelijke ticketnummer wat in Teamleader gehanteerd wordt, kan mappen met het id in Teamleaer.V2.Tickets?

Voorbeeld ticket id in Teamleader.V2.Tickets:

image

Voorbeeld ticket id in Teamleader.V1.Tickets:
image

Mogelijkerwijs dat het volgende artikel hulp biedt:

Merk op dat Teamleader de V1 API’s wil gaan uitfaseren. Het is bekend dat V2 niet feature-complete is, dus mochten er zaken ontbreken gelieve die bij Teamleader Support te melden. Na oplevering door Teamleader worden ze aan de Invantive SQL-driver toegevoegd met enige vertraging.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.