Alle tickets binnenhalen van TeamLeader

Wij hebben alle data van TeamLeader nodig.

Specifiek de Tickets-data, na een telefoongesprek achterhaald dat een parameter op ‘niet afgesloten’ staat.

Deze zou ik graag willen veranderen zodat ik alle regels kan binnen brengen. Echter weet ik niet goed waar en of ik dat kan doen.

In de volgende release die naar verwachting in de loop van deze week in productie genomen zal worden zijn de volgende views toegevoegd:

  • TicketsAnyStatus
  • TicketsAnyStatusAll

De TicketsAnyStatus bevat alle tickets, zowel open als gesloten, maar zonder custom fields. De *All-versie bevat ook de custom fields en is daardoor tot 100x trager.

De eerste view heeft de volgende achterliggende SQL-code:

select tkt.*
from   Teamleader.V1.Tickets('closed') tkt
union all
select tkt.*
from   Teamleader.V1.Tickets('not_closed') tkt

Meer uitleg over de bijzonderheden van Teamleader is te lezen op Waar vind ik de lijst van tabellen en velden van Teamleader?.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.