Teamleader Tickets status

Hi,

Wanneer ik bij het opvragen van Teamleader API V1 tickets, de parameter ‘not_closed’ invul, krijg ik soms ook tickets terug met status closed. Is hier een verklaring voor?

Dit klinkt hetzelfde als een bug die in september jl. in de V1 Tasks zat. Teamleader heeft die inmiddels opgelost.

Kun je de exacte query en gebruikte Invantive sql versie toevoegen?

Kun je daarna met laatste 20.1 dit probleem ook opwekken terwijl het verzamelen van native call log data aanstaat (uitgelegd in ander topic, zoek op native call). En dan geanonimiseerd hier de call log toevoegen met de API calls?

select *
from   Teamleader.V1.tickets('not_closed')

Ik voer dit uit in de laatste versie van de Invantive Query Tool: 20.0.133.

Zal het proberen met 20.1.

Speelt dit probleem op Teamleader nog?

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.