Teamleader Focus TimeTracking tabel leeg

De situatie is als volgt:

• Ik haal via Invantive cloud data op in PowerBI gelinkt aan Teamleader Focus
  • Er wordt tijd geregistreerd
  • Toch is de tabel Teamleader.V2.TimeTracking leeg.

Hoe kan dat?

Advies is om in het scherm “Sessie I/O’s” te zoeken op “TimeTracking”.

De bijbehorende calls naar het Teamleader Focus-platform en eigenschappen van het antwoord zijn dan te vinden.

Voer de volgende controles uit:

• was de API-call niet-succesvol volgens het veld “Successful” of was er een foutmelding zoals “geen autorisatie” volgens het veld “Error Message”? De tabel zal leeg blijven als er een foutmelding was vanwege bijvoorbeeld geen autorisatie.
  • bevatte het antwoord een serieus te nemen aantal bytes (zeg 1.000 of meer) volgens het veld “Received (bytes)” en meer dan 0 rijen volgens het veld “#Rows”? Of waren er bij paginering zelfs meerdere API-calls op deze tabel met elk een duizendtal of meer bytes aan data? De tabel zal leeg blijven als Teamleader Focus geen rijen teruggeeft.

Klik door naar de details indien nodig.

Ik krijg een lege tabel terug als resultaat alsof er geen records zijn. Toch registreert men de tijd.

Ik krijg geen foutmelding.

Advies is om de genoemde tips uit te voeren en eventueel toe te voegen aan het antwoord.

Het ontbreken van data is opgelost door de gebruiker van Teamleader Focus behorende bij de database meer rechten toe te kennen binnen Teamleader Focus. Hierna zijn alle caches gewist en kwamen urenregistratie binnen.

Schijnbaar toont de Teamleader Focus API soms geen rijen bij TimeTracking als de gebruiker geen admin is.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.