Time tracking tabel is leeg, zonder foutmelding en met de juiste rechten

Time tracking tabel is leeg terwijl er wel tijd geregistreerd wordt. Na een interventie en het leeg maken van de cache kwam de data door. Ik heb een nieuwe verbinding gemaakt en nog krijg ik de data niet. moet ik opnieuw cache leegmaken en hou doe ik dat?

Aangezien het hetzelfde probleem is als Teamleader Focus TimeTracking tabel leeg, is advies om een kort consult te plannen via het menu rechtsonder. Mocht de oorzaak een bug in Invantive Cloud zijn, dan worden de kosten van het kort consult niet in rekening gebracht.

Oorzaak was dat er twee databases waren op dezelfde datacontainer ID op Teamleader.

De ene gebruikte Teamleader-gebruiker had geen leesrechten op uren, de andere wel.

Dan hangt het af van welke entry als eerste in de cache komt op de datacontainer ID welke dataset gebruikt zal gaan worden.

Oplossing is met 1 specifieke Teamleader Focus-gebruiker te werken voor een dataset.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.