Onterecht lege tabel Teamleader

Wij hebben succesvol een aantal tabellen uit Teamleader gekoppeld in Power BI. Updaten van de data heeft altijd goed gefunctioneerd wanneer we de tabellen één voor één updaten. Het vreemde is dat sinds wij een keer probeerden om alle data (tabellen) in één keer te updaten, dit resulteerde in twee tabellen welke leeg bleven.

Ons idee was dat dit wellicht aan een datalimiet o.i.d. zou liggen. Echter, ook in een nieuwe power BI met enkel inladen van deze tabel blijft het aantal rijen op 0. Een laatste poging was om het cache te legen zodat de tabel vanuit de bron (Teamleader) opnieuw wordt gevuld. Invantive cloud maakt correct verbinding met Teamleader maar haalt nog steeds 0 rijen op. De andere tabellen werken wel zoals het hoort. Wie kan ons in de juiste richting wijzen?

Er zijn geen wijzigingen geweest in rechten aan zowel de kant van Teamleader als Invantive Cloud.

Sinds vrijdag 17 maart zijn vrijwel alle views leeg door een bug op Invantive Bridge Online.

Er wordt momenteel gewerkt aan een oplossing.

Voor meer details, zie Visma.net ERP view JournalTransactionLines leeg bij ophalen in Power BI

Advies is om over 4 uur nogmaals te proberen.

Een nieuwe release is in productie genomen op Invantive Bridge Online en Invantive App Online die dit probleem zou moeten oplossen.

Gelieve de download nogmaals te proberen.

Bedankt voor de toelichting. De tabellen werken weer!

1 like