Sinds 2 weken faalt de ingeplande vernieuwing van onze dashboards waarvan teamleader de bron is. Ik heb in het verleden voor 2 bedrijfsonderdelen afzonderlijke databases aangemaakt, en bij beiden slaagt de vernieuwing niet. Ik heb er al voor gekozen om niet parallel te laden en heb de time-out op 1 uur per tabel gezet maar ook dat helpt niet.
De foutmeldingen uit Power BI zelf zijn praktisch niet bruikbaar. Advies is daarom om de foutmelding op Bridge Online te bekijken zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring.
Kunt u van het request met een foutmelding de foutmelding toevoegen, evenals een geanonimiseerde schermafdruk inclusief de volledige titel met daarin de verzoek ID?
Advies is om de de details op te vragen. Deze zijn te verkrijgen door OP de regel te klikken.
Kunt u van het request met een foutmelding de foutmelding toevoegen, evenals een geanonimiseerde schermafdruk inclusief de volledige titel met daarin de verzoek ID?
Er is nog geen hoofdoorzaak vastgesteld en het is niet zeker dat dit dezelfde hoofdoorzaak is. Een nieuwe release met extra loggingfaciliteiten wordt voor maandag in productie genomen, dus hopelijk werpt dit wat meer licht op de mogelijke oorzaak (oorzaken).
Sinds afgelopen maandag werkt de refresh van data weer. Enige is dat we in Power BI Desktop de grootste tabel hebben beperkt in regels door te filteren.