Gedurende het weekend (30-05 en 1-6) is de load bij gebruikersstatisitieken zo ver overschreven ongeveer 10x het maximaal dagelijkse gebruik. Nu kunnen we via Sessie I/O’s terugkijken maar deze export bevat 1000 regels, dus niet degene van het weekend waar het over gaat.
Is er een andere manier om de historie van de load te raadplegen/analyseren?
Er zijn nog verschillende andere verslagleggingen beschikbaar, afhankelijk van uw rechten.
Sessie I/O’s kan meer dan 1.000 rijen bevatten, maar wordt dagelijks omstreeks 00:00 UTC geaggregeerd en leeggemaakt. De Systeemberichten zijn voor gebruikers maximaal vier dagen.
Ziet u een optie “Maandelijks Geaggregeerde Sessie I/O’s” in het menu dat zich rechts opent als u op Diagnostiek klikt op Invantive Cloud?
Een deel van het Invantive-team heeft toegang tot alle verslagleggingen. Indien nodig kan daarop teruggevallen worden.
Deze kan ik helaas niet inzien om de Geaggregeerde Sessie I/O’s te bekijken.
Heeft dat met gebruikersrechten te maken?
Het gaat bij onze instelling nogal snel over meer dan 1000 rijen zeker tijdens een nachtelijke verversing bijvoorbeeld met verschillende databases en gebruikers.
Advies is om opnieuw aan te melden voor toegang tot de Geaggregeerde Maandstatistieken qua Sessie I/O’s. Deze zijn voortaan beschikbaar voor eindgebruikers met venster van maximaal 3 maanden in het verleden: