Waar kan ik de sprint tabel van JIRA Software vinden in de JIRA koppeling van Invantive?

Waar kan ik de tabel met sprints vinden in de Jira koppeling van Invantive?
Ik probeer namelijk in PowerBI te filteren op actieve sprints, echter kan ik de sprints tabel niet vinden in JIRA.

Voor zover zichtbaar is er geen API in JIRA Core die data over sprints bevat.

Hierbij wat informatie om met de REST API sprint data op te halen.

Zie:

Ik hoor het graag als het mogelijk is om de JIRA sprints tabel toe te voegen enen wat de stappen zijn die hiervoor moeten worden genomen. Alvast bedankt!

Dank u voor het delen. De documentatie waar u naar verwijst is van de oude V1 van de API. De huidige versie, V3, lijkt die tabel niet te hebben.

We gaan intern bespreken of we deze kunnen toevoegen.

Hieruit blijkt dat de API calls uit de documentatie uit de oude V1 van de API nog wel zouden moeten werken: How to create and list Sprints for a project using v3 of the API - #3 by billcomer - Jira Cloud - The Atlassian Developer Community .

Dank voor toelichting vraag. Het gaat begrijp ik om het toevoegen van de JIRA Software API aan de lijst van reeds ondersteunde Atlassian-producten:

  • JIRA Core
  • JIRA Service Desk
  • Atlassian Confluence

De documentatie van de JIRA Software API is gedocumenteerd op https://developer.atlassian.com/cloud/jira/software/rest/intro/.

Een bijpassend idee is zojuist geregistreerd hiervoor. Op dit moment zijn er geen plannen om JIRA Software toe te voegen. Dit kan veranderen als er meer vragen over komen of een site hier een bijdrage in levert.

Een alternatief is het gebruik van de JIRA-driver van onze voornaamste concurrent. Deze ondersteunt een ander deel van de JIRA-tabellen, wat niet raar is aangezien volgens ons Invantive zich voornamelijk focust op de finance professional en CData op developers. Het meest op Invantive Cloud lijkende deployment platform is volgens ons CData Connect Cloud.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.