429 too many requests

Ik ben bezig met het uitbreiden van de tabel ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol met de grootboekcode/omschrijving en classificatiecode/omschrijving.

Nu krijg ik bij elke actie de melding ‘429 Too many requests’.

Ik zie in de licentie gebruikersstatistieken dat ik op het limiet zit van het aantal bytes, ik denk dat het daardoor komt?

Ik zou denken dat ik niet per se bij elke datatransformatie nieuwe data op zou moeten halen van de server, maar dat lijkt nu wel te gebeuren. Dit terwijl ik steeds gebruik maak van dezelfde tabellen (XML GLClassificationMemberAccounts, TransactionLinesIncremental, GLAccountsIncremental).

Is er een instelling die ik beter kan aanpassen of iets dat ik beter op een andere manier kan aanpakken?

Deze maand moet ik mijn opdracht afronden dus die limiet zit me een beetje in de weg.

In welke applicatie wil je deze tabel(len) gebruiken?

Het is in Azure (Data Factory) in ieder geval mogelijk om de Incremental.TransactionLinesIncremental@eol incrementeel in te laden. Hier zouden wij eventueel bij kunnen ondersteunen als dit nodig is.

Ik ben deze tabellen in Power BI aan het inladen.

Dit klinkt als overschrijding van de Fair Use limiet. Meer informatie over fair use daglimieten is te vinden in Fair Use Daglimieten voor een Betere Gebruikerservaring.

Normaliter zijn de limieten dusdanig ruim (circa 40 GB traffic bij downloads voor klein Office-abonnement) dat dit voldoende moet zijn. Dit gaat om een educatief-abonnement; hier is de limiet circa 100 GB traffic ongecomprimeerd.

Advies is om via bovenstaande link de meestgebruikte optimalisaties te bekijken. Details zijn beschikbaar in sessie I/O’s en Bridge Online Monitoring Details.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.