Ik probeer de gebruiker nu opnieuw aan te maken (als dienstenaccount) met het telefoonnummer in het juiste formaat. Maar bij opslaan krijg ik nu weer een andere foutmelding:
itgenlcr259
Er is al een gebruiker met dit email adres
Dit account is reeds geregistreerd, maar onder een andere organisatie.
Iemand van ons team zal dan een authenticatie in overleg met u en de betrokkenen uitvoeren. Bij het succesvol doorlopen hiervan zal de gebruiker toegevoegd worden.
Mocht het gaan om een tijdelijk gebruik van de omgeving, dan kan ook gekozen worden voor delegatie op basis van e-mailadres zoals beschreven in:
Betreffende gebruiker is deze week bij ons aan de slag gegaan. Het betreffende email adres is dan ook pas aangemaakt. Er kan dus geen gebruiker met dat email adres al bestaan.
Gezien de foutmelding is het het beste de gewenste naam, e-mailadres en mobielnummer te sturen aan usermanagement@invantive.com.
Iemand van ons team zal dan een authenticatie in overleg met u en de betrokkenen uitvoeren. Bij het succesvol doorlopen hiervan zal de gebruiker toegevoegd worden.
De doorlooptijd is normaliter tussen enkele uren en een dag, afhankelijk van de telefonische bereikbaarheid van de licentiecoordinator binnen jullie organisatie.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.