Bij registratie van meerdere apps is ondertussen gebleken dat het registratieproces van abonnementsspecifieke apps nog steeds niet werkbaar is.
De foutmelding:
itgeneor220
A connection to the database ‘Exact Online\Exact Online (nl)’ could not be established as user ‘…’.
The database ‘Exact Online - Exact Online (nl)’ could not be opened.
Forbidden - Application Scope Violated. Cannot read ‘organization.administration’ scope.
Dit betrof client ID cf1cbf91-e88f-4f7f-a695-7f75271a11ce in de Nederlandse omgeving op een Exact Developer abonnement.
Ook op de Duitse Exact Online omgeving (Itgeneor220 - Foutmelding database Exact Online - 19 van wvk) blijkt dat de bug in het Exact App Center niet opgelost is.
Deze client ID’s worden toegevoegd aan de case 03269038.
Laatst bekende status was dat er een repairscript gereleased zou zijn waarin alle applicaties van klanten geen “enforce app scoping” meer aan hebben staan. Echter, ook bij TEST en niet-gepubliceerde PROD applicaties vanuit Exact Development abonnementen moet nu de app scoping opgegeven worden.