Hoe kan ik controleren op welke manier de API-client is geïmplementeerd? We moeten de verbinding kunnen herauthenticeren als een HTTP 401 Unauthorized-statuscode wordt weergegeven. Echter, ik weet niet zeker waar ik dit zou moeten controleren en aanpassen.
Het is onduidelijk wat de vraag is. Op welke fout loop je vast?
Waar kan ik in de Invantive-omgeving controleren welke API-client is geïmplementeerd?
Het blijft onduidelijk wat de vraag is. Gelieve het probleem verder toe te lichten of voldoende context te geven.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
De vraag blijft onduidelijk.
Advies is een nieuw topic te starten.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.