ArgumentException: The node to be inserted is from a different document context

Ik heb nogal wat problemen met Get My Report op het moment.

Ik heb hetzelfde probleem als deze gebruikers post: Melding bij importeren dagboekmutaties: The node to be inserted is from a different document context :

ArgumentException
The node to be inserted is from a different document context.

Het probleem komt voor bij het uploaden van verkooporders.

Bestanden met tot een regel of 60 kan ik inlezen, als ze groter zijn dan krijg ik bovenstaande foutmelding.

Wat extra test werk toont aan dat de accounts het probleem zijn, 300 regels op 1 account leest hij in. 70 regels op 70 accounts niet.

De foutmelding lijkt op te treden bij het gebruik van gmr-eol-upload-excel-sheet-sales-order-lines via (onder andere) request ID 800006ea-0000-ee00-b63f-84710c7967bb.

Via een apart kanaal zal contact gezocht worden om een reproductiescenario te verkrijgen.

Het probleem is gereproduceerd op de gebruikte SQL-engineversie van Get My Report.

Een nieuwe release van de techniek onder Get My Report is in productie genomen. Bij hertest was het probleem daarmee niet meer reproduceerbaar.

Gelieve nogmaals te proberen om de verkooporders te importeren in grote getale.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.