Automatisch aanroepen Invantive SQL vanuit Python

Dank voor je reactie. Als ik het goed begrijp is via Invantive Cloud via de SQL editor het mogelijk aanpassingen door te voeren a.d.h.v. regulier SQL.

Is de SQL Editor vanuit Invantive Cloud ook aan te sturen via een Python-script of iets dergelijks? We willen namelijk aanpassingen in EOL door laten voeren door een script. Hiervoor is het noodzakelijk dat we het ook op die manier aan kunnen sturen, en niet via de handmatige SQL Editor interface.

@forums Ik zou graag nog reactie krijgen aangaande bovenstaande.

Dit behelst een andere vraag. De vraag is afgesplitst en verplaatst naar een ander topic.

Voor het automatisch aansturen van Invantive Cloud is het advies om gebruik te maken van Invantive App Online. In het introductie-artikel over App Online zijn ook een aantal voorbeelden te vinden: Wat is Invantive App Online?

Meer artikelen over App Online zijn te vinden via de tag:

https://forums.invantive.com/tag/invantive-app-online

Ik wil via een HTTP-request data in een EOL omgeving aan kunnen passen. De informatie in een request is elke dag/moment anders en afhankelijk van data uit een ander systeem. Bij de App Online vind ik enkel mogelijkheden hoe je data op kan halen. Ik zou graag willen weten hoe ik data in EOL kan aanpassen via een URL of iets dergelijks.

In App Online kunnen willekeurige stukken Invantive PSQL uitgevoerd, inclusief insert, update en delete.

De parameters worden dan uitgelezen uit het HTTP-verzoek bijvoorbeeld of opgehaald uit een gekoppelde tabel.

Zie bijvoorbeeld

Oke top! Zou je dat voorbeeld nog met me kunnen delen?

Excuus, zie Cross-company Synchronize Exact Online Customers using Invantive Cloud

Voor mij is het nog niet duidelijk hoe je in de PSQL-code data vanuit het HTTP-verzoek kan toevoegen. Zou je dit wat uitgebreider kunnen specificeren, eventueel aan de hand van een simpel voorbeeld?

Mochten de artikelen over PSQL onvoldoende aanknopingspunten bieden, dan is advies om een kort consult af te nemen voor training en opzetten.