Cache leegmaken Invantive Cloud werkt niet

Bij gebruik van Invantive Bridge / Cloud met PowerBI haalt Power BI steeds de records sinds laatste cache niet op. Deze records staan wel in Exact Online zelf.

Zelfs na handmatig verwijderen van de cache (cache resetten, zie afbeelding) en opnieuw data ophalen wordt de data nog steeds uit cache gehaald. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

image

Ik begrijp dat je de cache tijd lager kunt zetten van Invantive Cloud, maar dit is eigenlijk niet nodig. Een enkele keer heb ik echt verse data nodig.

De levensduur van de cache kan ingesteld worden zoals beschreven in:

Het is in principe mogelijk om hiervan af te wijken door de caches volledig te wissen. Het volledig opnieuw laden kan erg lang duren (soms uren).

Hiervoor is het nodig om aan te melden op de webserver die gebruikt wordt:

Daar kan de cache dan opnieuw ingesteld worden via het profiel.

Advies is om te controleren dat inderdaad de cache opnieuw ingesteld is op de juiste webserver.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.