Ik krijg iedere dag een melding tijdens de geplande verversing van de gegevens dat ik mij opnieuw moet aanmelding bij Invantive Bridge.
Dit was uiteraard voorheen niet het geval. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik krijg iedere dag een melding tijdens de geplande verversing van de gegevens dat ik mij opnieuw moet aanmelding bij Invantive Bridge.
Dit was uiteraard voorheen niet het geval. Hoe kan ik dit oplossen?
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
Uit deze schermafdruk is enkel af te leiden dat er een download geannuleerd is.
Het zal een verzoek zijn met een status zoals 401 (Unauthorized).
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
Gelieve nauwkeurig de instructies te volgen, inclusief opname van de titelbalk, rechterkolom, netwerkgrootte etc.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit betreft een afdruk van de monitoring van Invantive Cloud voor het openen van de details van de database met nummer 6187.
De foutcode itgendby013
in het scherm geeft aan dat deze database niet meer bestaat.
Advies is om alleen gebruik te maken van databases die niet verwijderd zijn.
Gaat het hier om een Invantive database die niet meer bestaat of of gaat het om een database in PowerBI die niet meer bestaat(in ons geval een Exact Online database)?
Het verschil tussen een Invantive-database en een database in Power BI is ons niet bekend. Het gaat in ieder geval om een Invantive Cloud-database.
Voor de itgendby013
-foutmelding zie:
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.