Het ophalen van data bij Exact Online blijft hangen bij circa 2 MB. De Bridge Online Monitor geeft nu aan:
Wat gaat hier mis en hoe kan dit opgelost worden?
Het ophalen van data bij Exact Online blijft hangen bij circa 2 MB. De Bridge Online Monitor geeft nu aan:
Wat gaat hier mis en hoe kan dit opgelost worden?
Het is niet met zekerheid vast te stellen om welke request het gaat. Advies is om altijd het bovenste deel ook te tonen.
Waarschijnlijk is het dit request:
voor het ophalen van TransactionLinesBulk
voor twee jaren. Uiteindelijk is de data wel opgehaald (circa 2 miljoen boekstukregels uit Exact Online).
Wat opvalt zijn twee dingen die in de afbeelding rood omkaderd zijn:
itgeneor342
op.De foutmelding itgeneor342
geeft aan dat Exact Online even down is geweest. Helaas is dit sinds ongeveer vorige week donderdag regelmatig het geval, ook overdag. De oorzaak is onbekend; de verbinding wordt aan de zijde van Exact verbroken (“The client has disconnected”) en een eigenaardige SysError500.aspx
pagina komt terug met uiteindelijk na redirect een URL die iets meer laat zien van de interne structuur van Exact Online:
https://start.exactonline.nl/docs/Login.aspx?ReturnUrl=%2fdocs%2fSysError500.aspx%3faspxerrorpath%3d%2fapi%2fExact.Web.Api.Entity.FinancialTransaction.DataService-efdcb9e4-4b37-4991-92c2-bd77bb1e92b7%2fTransactions
Ook bij het uitlezen van gegevens leidt deze foutmelding op dit moment niet tot een tweede poging.
Mochten de problemen aanhouden, dan zal dit heroverwogen worden.
Op dit moment is het advies om het rapport nogmaals te verversen.
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.