Aangezien ik het tabje Monitoring niet meer lijk te hebben in het Service account in Bridge Online, kan ik niet met zekerheid zeggen dat het om dezelfde foutmelding gaat.
Data zit boven de 1 GB, dus het inladen wordt gestopt. De 100% in bovenstaande screenshot slaat dus niet op de volledige data. Het lokale PBI file gaf een foutmelding na ongeveer 327 MB enkel bij het ophalen van de data uit de TransactionLinesIncremental tabel.
Een verbetering is doorgevoerd zodat ook service accounts op Invantive Cloud toegang hebben tot de monitoring. Op deze wijze is de nieuwe gecentraliseerde monitoring voor dezelfde gebruikers toegankelijk als voorheen.
Gelieve af te melden op Invantive Cloud en opnieuw aan te melden.
Het lukt niet om het probleem van ontbrekende monitoring te reproduceren; zie onderstaande screenshot op https://cloud.invantive.com/app als service account:
De reload problemen zijn nog steeds niet opgelost. De foutmelding wordt verholpen door enkel de tabel in te laden die de problemen veroorzaakt, maar deze oplossing is van zeer korte duur (niet veel meer dan één dag). Overzetten van data via cURL heeft hetzelfde effect en ongeveer dezelfde duur. Hebben jullie nog kunnen kijken naar het verzoek ID dat ik heb gestuurd? Mochten jullie ook geen oplossing hebben, moet ik dan gaan denken aan datareductie of zijn er nog alternatieven?