Sinds vorige week krijg ik bij het verversen van een Power BI dashboard een foutmelding die ik inmiddels meer dan me lief is heb ontvangen. In de vorige post die ik hierover stuurde, werd het probleem opgelost door Exact Online.
Gelieve de output van curl toe te voegen als antwoord, evenals een screenshot van het bijbehorende verzoek, en de omvang in bytes van het resulterende bestand.
Een paar keer geprobeerd inmiddels, maar het lukt nog steeds niet. Huidige foutmelding impliceert een probleem met verbinding met Invantive. Ik kom ook Bridge Online niet meer in, met status_breakpoint als error.
Een paar keer geprobeerd om enkel die dataset op te halen, maar daar kreeg ik de connectiviteitsmelding bij. Vanochtend kon ik ook Bridge Online meer in.
Inmiddels wordt de data in het dashboard weer herladen.
Voor nu is het dus opgelost, maar het zou fijn zijn als dit repetitieve probleem niet meer terugkeert.
Gelieve dan de output van curl toe te voegen als antwoord, evenals een screenshot van het bijbehorende verzoek, en de omvang in bytes van het resulterende bestand.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.