Bij het vernieuwen van de autorisatie voor de verbinding met Exact Online wordt er iedere keer maar een vernieuwing van 10 minuten toegevoegd. Eerder was dit enkele maanden. Kunnen we deze tijd verlengen?
De 10 minuten en enkele maanden zijn geen bekende begrippen. De vraag of context is bij ons niet bekend vanuit de werking van de toepassing.
Kunt u aangeven tegen welk probleem u aanloopt met een screenshot uit Bridge Online Monitoring of Invantive Cloud?
De Authorisatie tussen de datacontainer en Exact Online is verlopen. Ik vernieuw deze via de Invantive Cloud. De Acces Token blijft echter maar 10 minuten geldig, eerder kon ik de geldigheid zelf bepalen.
Het is technisch niet mogelijk om de levensduur van een Exact Online Access Token zelf te bepalen. Dit is altijd centraal door Exact gestuurd geweest om 10 minuten te zijn.
Kunt u aangeven tegen welk probleem u aanloopt met een screenshot uit Bridge Online Monitoring of Invantive Cloud?
Ik moet nu iedere dag handmatig de acces token verversen en de data opnieuw ophalen, doordat de token niet geldig blijft, wordt er geen nieuwe data opgehaald.
Zonder deze informatie is het niet haalbaar om te achterhalen wat er speelt.
Doordat de Acces Token iedere keer vervalt, kunnen we niet de data iedere dag ophalen. Eerder was deze acces token 6 maanden geldig.
De vraag blijft voor ons onduidelijk en niet te relateren aan de applicatie. Advies is om ondersteuning te zoeken bij een consultant, bijvoorbeeld bij een van onze partners.
Het topic wordt afgesloten.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.