Verversing lukt niet

Ik heb een mail gekregen:

We zien geregeld foutmeldingen binnenkomen op jullie Invantive Cloud Exact Online database. De dient te worden gerepareerd, dat kan middels de stappen omschreven op: Eenvoudiger autorisaties vernieuwen op Invantive Cloud (itgenscr652, itgeneor559 of itgeneor562)

Nu zie ik inderdaad dat er niks meer wordt ververst. Echter onderstaand de foutmelding en dat is geen itgenscr652, itgeneor559 of itgeneor562 maar itgenoda061:

itgenoda061: eol:
Access to the OAuth data source requires a valid access token.
The access token could not be acquired.
Data access requires an active OAuth access token.
A new access token could not be acquired by exchange of the OAuth refresh token.
Please log on to Invantive Cloud and renew the authorization on the data container with alias ‘eol’ of the database ‘Exact Online (nl) als … 562f7fb’.

Ik heb wel geprobeerd de stappen te volgen maar ik zie al direct geen datacontainers die gefixt moeten worden (zie screenshot):

Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Advies is om de structurele verversing te laten gebeuren via een Invantive Cloud gebruikersaccount dat valt binnen de organisatie en niet via delegatie. Uitleg over het aanmaken van een dienstenaccount is te lezen in:

Voor reparatie van het probleem: meld aan als een gebruiker die valt binnen de organisatie, kies voor Databases → database → Datacontainers → datacontainer → Vernieuw Autorisatie zoals beschreven in:

Waarom niet via mij (delegatie)? De klant is compleet digibeet. Daarom hebben we voor deze oplossing gekozen waarbij ik alles richting jullie beheer via delegatie. Of zie ik het verkeerd en kan ik er zelf nog wel steeds bij? Graag iets meer uitleg wat er gaat wijzigen.

Delegatie is bedoeld voor test- en implementatiedoeleinden (consultancy). Via delegatie kan een Invantive Cloud-gebruiker doorlopend wisselen tussen alle omgevingen waar men rechten op heeft. Op basis van de adviezen uit de ISO-2700[12]-standaarden is het niet verstandig om het risico te introduceren dat structurele activiteiten per abuis tegen een verkeerde omgeving plaatsvinden.

Indien langdurige outsourcing of beheer gewenst is, dan is advies om een hoofdgebruiker toe te voegen aan de omgeving en die te gebruiken. Dit staat beschreven in:

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.