Verversen lukt niet: itgenoda061 The access token could not be acquired

Wij hadden een probleem met verversen. Er was iets met een datacontainer en authorisatie vernieuwen. Tevens werdt er aangeraden om de verversing door een user binnen de organisatie te laten doen. Ik heb inmiddels een gebruikersaccount.

Kan ik nu met deze credentials de data ophalen, of moet er eerst nog autorisatie vernieuwd worden?

Wat voor melding krijgt u precies (foutcode plus tekst)?

itgenoda061
eol: Access to the OAuth data source requires a valid access token.
The access token could not be acquired.
Data access requires an active OAuth access token.
A new access token could not be acquired by exchange of the OAuth refresh token.
Please log on to Invantive Cloud and renew the authorization on the data container with alias ‘eol’ of the database ‘Exact Online (nl) als john.doe@acme.com 562f7fb’.

Advies is om eerst de autorisaties te vernieuwen zoals beschreven in:

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.