Foutmelding PowerBI rapporten: itgenoda061

Ik krijg onderstaande foutmelding indien ik de Power BI-files wil bekijken:

itgenoda061
eol: Toegang tot de OAuth-gegevensbron vereist een geldig access token.
Het access token kon niet worden verkregen.
Voor gegevenstoegang is een actief OAuth access token vereist.
Een nieuw access token kon niet worden verkregen door het OAuth refresh token om te wisselen.
Meld aan op Invantive Cloud en vernieuw de autorisatie op de datacontainer met alias ‘eol’ van de database ‘Exact Online (be) als John Doe 4178df8’.

“John Doe” is echter niet meer werkzaam bij ons.

De tekst “John Doe” is onderdeel van de databasenaam. Dit is herkenbaar aan de enkel quotes er om heen.

Advies is om de instructies te volgen.

Hoe dien ik dit te doen? Ik ben vrij nieuw in het bedrijf dus ben nog niet op de hoogte van deze zaken. Eventueel kunnen we een korte call opzetten.

Mocht er bij de melding geen lijst van hyperlinks met tips getoond worden, dan biedt mogelijk deze instructie voldoende houvast:

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.