Meer informatie is nodig om een zinvol antwoord te kunnen geven; Power BI geeft zelden een foutmelding correct weer. De echte melding is te vinden op Bridge Online Monitoring.
De volgende foutmelding staat in Bridge Online Monitoring:
itgenoda035
De ActiveCampaign-server heeft een interne fout geretourneerd, meestal is dat een applicatiefout binnen ActiveCampaign.
Neem contact op met de ondersteuning van ActiveCampaign met de verzamelde oproepgegevens van het native platform of stel een vraag op de Invantive-forums met deze oproepgegevens.
(https://acme.api-us1.com/api/3/deals?include=dealActivities&limit=100&offset=2300).
The remote server returned an error: (500) Internal Server Error.
De ActiveCampaign API-server geeft een interne foutmelding bij het ophalen van deze pagina met data:
Request was not completed: status ProtocolError (InternalServerError)
Een dergelijk probleem behoort door ActiveCampaign geadresseerd te worden, maar dit kan langere tijd duren. Daarom is als test voor een workaround herhaald proberen bij een servercrash ingesteld via:
Nee, dat is niet waarschijnlijk. Wat wel een verschil is, is dat er beduidend meer “pagina’s” met data worden opgehaald. Het lijkt er op dat de ActiveCampaign API-server hier af en toe op vastloopt, maar niet bij iedere pagina. Meer pagina’s is meer kans op deze melding.
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.