Download TransactionLinesAll blijft hangen

Bij het ophalen van alle boekingen uit Minox in Power Query blijft de download lang hangen, terwijl het gisteren nog lukte.

Ik kies de tabel:

En daarna blijft hij hangen in Excel, terwijl bijvoorbeeld Minox.FinancialPayable.Payables wel doorkomt:

In Bridge Online Monitoring zie ik:

Binnen het querytool lukt het wel:

select *
from   TransactionLinesAll
limit  10000

Op basis van de laatste schermafdruk uit Bridge Online Monitoring lijkt de download continue progressie te maken. Advies is om de download meer tijd te gunnen om af te ronden; API-snelheden kunnen varieren.

Mocht de download langer dan 10 minuten nodig hebben, stel dan ook de time-out in zoals beschreven in:

Het toevoegen van de time-out instellingen heeft inderdaad gewerkt. Verder is de verbinding via PowerBI vele malen sneller dan die in Excel, dus die ingang gebruik ik nu.

Dank voor update. Apart dat Excel zoveel langzamer is; het is wel een iets oudere versie van de Power Query-engine. Er speelt momenteel voor een andere gebruiker ook nog een issue waarbij Excel Power Query erg langzaam is, waar we de verklaring nog niet voor hebben kunnen ontdekken:

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.