Vastlopen download transactionlinesbulk

Het lukt mij niet om in de koppeling PowerBi - Exact Online de dataset '‘transactionlinesbulk’ te downloaden. Na een paar mb downloaden loopt hij steeds vast.

Graag hoor ik waar dit door komt, aangezien er geen foutmelding ontstaat en alle andere datasets keurig downloaden via de koppeling.

Kunt u van de download het falende verzoek opzoeken via Invantive Bridge Online Monitoring zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring ?

Gelieve daarna een (geanonimiseerde) schermafdruk toe te voegen met de linker- en rechterkolom qua informatie. Zorg er voor dat de blauwe titel met het verzoek-ID volledig zichtbaar is.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.