Downloaden Excel van wisselkoersimport op Exact Online werkt niet

Het lukt ons wel om de valuta tool op te starten en de koersen in te lezen in Exact Online, maar het downloaden van het Excel rapport lukt niet.

Het download venster geeft aan dat het bezig is met laden. Als ik mijn computer opnieuw opstart werkt het nog steeds niet. Mijn collega heeft het ook geprobeerd, maar haar lukt het ook niet. We hebben dit nodig voor de maandafsluiting, dus ik wil vragen of hier prioriteit aangegeven kan worden.

Advies is om de download van het rapport nogmaals te proberen.

Een bug hierin is opgelost en in productie genomen.

opnieuw de laptop opgestart en geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet helaas. Hoor graag.

Advies is te herhalen zonder caches. Dit kan eenvoudig gerealiseerd worden als volgt:

  • start Google Chrome,
  • druk op F12,
  • een technisch venster verschijnt,
  • zet het vinkje aan bij “Cache Uitzetten”,
  • navigeer naar Valuta Tools,
  • meld aan,
  • druk op hard verversen (CtrlF5),
  • lees de wisselkoersen in.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.