Valuta tool valuta laden lukt niet en Download Rapport doet niks

Ik krijg vanuit de valuta tool niet de valuta gedownload van de afgelopen 30 dagen.

Ik krijg de melding dat er 0 basis valuta beschikbaar zijn in de geselecteerde administraties.

Dit is geen bekende melding, maar mogelijkerwijs gelijkend.

Is het mogelijk om een schermafdruk toe te voegen (waar nodig geanonimiseerd) van Valuta Tools met de melding?

Het probleem is niet reproduceerbaar. Een aantal controles zijn toegevoegd die de werking niet veranderen, maar wel tussentijds controleren of er ontbrekende basisvaluta zijn.

Gelieve nogmaals te proberen.

Indien een andere foutmelding optreedt, gelieve die in een antwoord te vermelden.

Als dat onvoldoende houvast biedt, zal de volgende stap zijn om een Exact Online database te registreren op Invantive Cloud (zie Verbind Power BI met Exact Online, 180 dagen gratis) en via delegatie rechten hierop te verlenen zoals beschreven in Toegang via delegatie op Invantive Cloud voor consultants.

Ik krijg nu wel data, maar als ik op de knop druk voor downloaden rapport, dan krijg ik het rapport niet gedownload.

Waarschijnlijk is de oorzaak het wijzigen van de lijst van administraties die met de app gekoppeld zijn. Dit kan meerdere uren duren totdat mutaties zichtbaar worden. Kan dat kloppen?

Over de download: wat is het specifieke probleem of melding?

Nee helaas, het lukt nog steeds niet. kunnen we even bellen maandag ochtend?

We kunnen alleen ondersteuning telefonisch op valuta-tools als dit langs de forums niet lukt. Het is een gratis product en we willen graag de operationele kosten laag houden.

Waarschijnlijk is de oorzaak het wijzigen van de lijst van administraties die met de app gekoppeld zijn. Dit kan meerdere uren duren totdat mutaties zichtbaar worden. Kan dat kloppen?

Welke melding of probleem treedt op bij het downloaden van het rapport of inlezen?

Hi, ik snap jullie punt.

Vervelend is dat het tot op heden gebrekkig werkt. Ik heb het nu ook via een collega geprobeerd, maar die krijgt de download ook niet voor elkaar.

Belangrijkste is dat we de CHF dagkoers ingelezen krijgen in onze excel, zodat we voor onze consolidatie reporting de juiste koersen hanteren.

Dus: welke formule moeten we hiervoor hanteren en hoe krijgen we de download van een Excel bestand vanuit de valuta tool voor elkaar? Wanneer we nu op de knop “download rapport” drukken gebeurt er niets.

Ik heb het met twee verschillende browsers geprobeerd, en helaas maakt dat ook niets uit

Het lukt niet om de vraag volledig te begrijpen.

Voor de zekerheid: de valuta tools app voor Exact Online kan gebruikt worden om wisselkoersen toe te voegen aan Exact Online administraties. Er komen hierbij geen formules te pas.

Mogelijkerwijs wordt met “formule” verwezen naar de Excel-formules van Invantive binnen Invantive Control. Hiervoor bestaat een formule I_EOL_CRY_EXCHANGE_RATE op Invantive Control die de reeds geladen wisselkoersen uit Exact Online leest.

Het probleem met “Download rapport”-button is gereproduceerd. Een verbetering zal hiervoor gemaakt worden; dit kan enkele dagen duren vooraleer het in productie genomen is. Een antwoord zal toegevoegd worden zodra dit het geval is.

Een nieuwe versie van de Valuta Tools is in productie genomen. Het download van het rapport met wisselkoersen is weer beschikbaar.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.