Error 0x80040E4E bij refresh op Exact Online Administraties

Ik heb van een ongewijzigd Power-BI dashboard (koppeling met Exact Handel) zojuist een Refresh gedraaid.
Ik krijg nu op al mijn tabellen de volgende Error:

ExactOnlineREST FinancialTransaction TransactionLines@eol
OLE DB or ODBC error: Exception from HRESULT: 0x80040E4E.

De melding 0x80040E4E is een foutmelding die Power BI genereert en is een standaard Microsoft foutcode (zie Foutmelding bij vernieuwen: kolom ... bevat lege waarden voor meer informatie hierover).

Staat er ook een Invantive foutcode bij in de tekst, herkenbaar aan de letters itgen?

Of staat er een melding in Systeemberichten?

Tenslotte kan ook real-time gekeken worden wat er gebeurt op Bridge Online via de Monitoring.

Advies is daarnaast om TransactionLines alleen te gebruiken voor specifieke vragen. Deze tabel TransactionLines is erg zwaar. Vele malen sneller is TransactionLinesBulk of nog beter: TransactionLinesIncremental. De lokale super user kan daar meer over vertellen en er staat meer over in Snel en met minder API-calls Exact Online uitlezen met de incrementele "sync API"-tabellen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.