Ik heb van een ongewijzigd Power-BI dashboard (koppeling met Exact Handel) zojuist een Refresh gedraaid.
Ik krijg nu op al mijn tabellen de volgende Error:
ExactOnlineREST FinancialTransaction TransactionLines@eol
OLE DB or ODBC error: Exception from HRESULT: 0x80040E4E.
Tenslotte kan ook real-time gekeken worden wat er gebeurt op Bridge Online via de Monitoring.
Advies is daarnaast om TransactionLines alleen te gebruiken voor specifieke vragen. Deze tabel TransactionLines is erg zwaar. Vele malen sneller is TransactionLinesBulk of nog beter: TransactionLinesIncremental. De lokale super user kan daar meer over vertellen en er staat meer over in Snel en met minder API-calls Exact Online uitlezen met de incrementele "sync API"-tabellen.
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.