Ik krijg de volgende melding bij het verversen van Power BI rapportages:
429
Too Many Requests
Kan het zijn dat dit aan de Invantive-licentie ligt?
Zo ja, welke licentie raad je aan?
Ik krijg de volgende melding bij het verversen van Power BI rapportages:
429
Too Many Requests
Kan het zijn dat dit aan de Invantive-licentie ligt?
Zo ja, welke licentie raad je aan?
Welke getallen (een percentage en twee getallen gescheiden door een ‘/’) verschijnen er als u met de muis zweeft boven de blauwe balk bij “Fresh API rows”?
“Vandaag” is bij Invantive Cloud gedefinieerd als de tijd tussen twee keer 0:00 UTC.
Het is mogelijk dat zowel het Free Plan als het Free Exact Online Plan onterecht verbindingen afwijzen. Met uw informatie kunnen we dit verder analyseren.
Vrijwel alle SnelStart-omgevingen moeten ook kunnen werken binnen de limieten van het Free Plan. Graag proberen we dit eerst te realiseren; een groter abonnement kan altijd nog mocht het erg veel data zijn.
Ik heb enkel koppelingen (14 stuks) met Snelstart. Geen met Exact Online.
Vandaag 10 februari 2026 is een correctie in productie genomen: de aantallen API rijen en API-calls werden dubbel geteld bij gebruik van Power BI. Hierdoor was het mogelijk om met 50.000 rijen al boven de limiet uit te komen bij het Free Exact Online Plan.
Het probleem zou nu opgelost moeten zijn en heeft gebruikers geraakt die richting de grens van 100.000 rijen gingen.
Excuses voor het ongemak.
Voor wat betreft 14 SnelStart-administraties: meer dan een miljoen rijen uit SnelStart zit boven de Fair Use-limieten van het Free Plan. Mocht de foutmelding nog optreden met deze correctie, dan is advies om te kijken naar optimalisatie van de queries of een andere abonnementsvorm.
Ik krijg alsnog de melding (zie afbeelding). Ik zit bij Fresh AP Rows van de laatste 30 dagen net over de 1.000.000 (1.008.875). Ik verwacht echter dat dit meer zal worden.
Welke abonnementsvorm is mogelijk voor me? Waar kan ik deze vinden?
Het lukt helaas niet om telefonisch contact te krijgen. Verzoek is om onze verkoopafdeling te bellen op het hoofdnummer +31880026500.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.