Error in datarefresh Power BI met Bridge Online op Teamleader

Wij krijgen telkens timeouts bij het inladen van de TeamLeader data via de Bridge Online. Het lijkt mis te gaan bij een bepaalde tijdsduur. Is er ergens een timeout die optreedt?

Ik kan in de systeemberichten niets vinden waarbij ik een antwoord kan afleiden. Ook zie ik nergens een optie om de timeout limit o.i.d. te verhogen.

Graag hoor ik hoe we deze timeouts oplossen, we hebben hier vaker last van. Hierdoor wordt de data in zijn geheel niet ververst.

Het gaat specifiek om het vernieuwen van Teamleader V1Flat SubscriptionsAll@tlr.

De fout:

Error: DataSource.Error: OData: Request failed: The underlying connection was closed: An unexpected error occurred on a receive. Request ID: 88e0101d-1847-4e7a-a1d1-4c075876db2b Activity ID: 367f0cf3-6d82-4cbe-a855-4b3ab8321381

Deze error treedt op sinds 26 mei jongstleden.

Na hoeveel tijd treedt deze melding op?

Hoeveel seconden zijn er verstreken volgens de Bridge Online monitoring sinds start verzoek?

Zojuist even gekeken. Elke keer na 17,5 minuut.

Mogelijkerwijs dat dit houvast geeft? Deels mislukte download Power BI dataset - 2 van forums

De melding treedt op vanuit Power BI en is geen Bridge Online eigen fout.

Als ander artikel geen houvast geeft voor het oplossen van de timeout met Teamleader dan s.v.p. vermelden:

  • Wat is er zichtbaar in Bridge Online Monitoring: klik op regel om individuele stappen zichtbaar te maken.
  • Verandert het gedrag als er meer of minder parallelle downloads zijn (het aantal parallel wordt gelimiteerd in Bridge Online afhankelijk van abonnement)?
  • Verandert het gedrag als de timeout in Power BI aangepast wordt?
  • Gaat download rechtstreeks naar Power BI of via een tussenstap zoals datasets?

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.