Error itgeneor229 detected in Invantive Cloud

Het enige dat ik doe is het ophalen van een paar tabellen om me even te oriënteren.

Vorige keer was het een bug die toen is opgelost. Voordat ik verder zoek, is dit inderdaad iets aan mijn kant?

To …,
An error with code ‘itgeneor229’ occurred when Invantive Cloud executed a process for you.
There is no daily capacity remaining available for Exact Online API use on Exact Online division ‘1 - ACME B.V. (279256)’.
Please optimize your API use, or contact Exact Online Support to acquire more API calls per day than the current limit of 5,000 calls, or try again tomorrow.
(ExactOnlineREST.GeneralJournalEntry.GeneralJournalEntryLines)

SQL Select Statement:

select t.*
from ExactOnlineREST.GeneralJournalEntry.GeneralJournalEntryLines@eol t
where ([Modified] > :w1)

Advies is om de sessie I/O’s van Exact Online te bekijken via het scherm Sessie I/O’s op Invantive Cloud.

Onder code itgeneor229 zijn op de forums een aantal artikelen te vinden die vergelijkbare problemen beschrijven en hun oplossingsrichting.

Eventueel kunnen Invantive-partners u ook bijstaan, bijvoorbeeld met een kopie omgeving of optimalisatietips.

Ok, omdat ik niets gek doe alleen een paar tabellen ophalen even voor de zekerheid: Dit zit aan mijn kant van de streep. Ik moet iets wijzigen om het op te lossen?

Advies is om bovenstaande adviezen te volgen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.