Error itgeneor229 detected in Invantive Cloud

Error itgeneor229 detected in Invantive Cloud

Er is hier helemaal niets veranderd. Loopt al maanden zonder issues? Was dit een kleine Hick-Up?

----------------FYI---------------------- ondertaande de mail

An error with code ‘itgeneor229’ occurred when Invantive Cloud executed a process for you.

There is no daily capacity remaining available for Exact Online API use on Exact Online division ‘1 - ACME (279256)’. Please optimize your API use, or contact Exact Online Support to acquire more API calls per day than the current limit of 5,000 calls, or try again tomorrow. (ExactOnlineREST.Incremental.SalesInvoiceLinesIncremental)

Table Name: ExactOnlineREST.Incremental.SalesInvoiceLinesIncremental

SQL Select Statement:

select t.*
from [ExactOnlineREST.Incremental.SalesInvoiceLinesIncremental@eol]
where ([Created] >= :w1)

Find some tips on this event on the Invantive Forums:

Wiki: Itgeneor229 - no daily capacity remaining available for Exact Online API use

Tags: exact-online, invantive-cloud

Wiki: Simulate API rate limit exceeded on Exact Online sync APIs

Tags: exact-online, performance, power-bi

When uncertain how to resolve or resolution fails: please leave a question on the Invantive Forums on https://forums.invantive.com. Please include the message code and text in the title of your question. Include in the text of the question the connected platform, the tables you are working with and a one-sentence description of the business process. Do not include company-confidential information since the forums are public.

Please check Anmelden for detailed information. Real-time current and recent activity can be monitored using the Monitoring screen of Invantive Bridge Online (https://bridge-online.cloud/monitoring) and Invantive App Online (https://app-online.cloud/monitoring).

Advies is om de automatisch meegestuurde tips te raadplegen.

Volgens mij 2 tips meegestuurd? 1tje waar volgens staat dat er een update is geweest waardoor dit niet meer voorkomt. Het is vandaag weer gebeurd.

Andere waar ik ook niet veel mee kan.

Mijn probleem zit hem er in dat alles gewoon werkte en nu ineens niet meer. Er zitten direct filters op de tabellen waar nodig en hebben onderstaande structuur

let
Source = OData.Feed(“https://bridge-online.cloud/acme-exact-online/odata4”, null, [Implementation=“2.0”, ODataVersion=4, OmitValues=ODataOmitValues.Nulls, Headers=[Referer = “ExactOnlineREST FinancialTransaction TransactionLines@eol” ], Timeout=#duration(0,4,0,0)]),
#“ExactOnlineREST.FinancialTransaction.TransactionLines@eol_table” = Source{[Name=“ExactOnlineREST.FinancialTransaction.TransactionLines@eol”,Signature=“table”]}[Data],
#“Filtered Rows” = Table.SelectRows(#“ExactOnlineREST.FinancialTransaction.TransactionLines@eol_table”, each [FinancialYear] >= 2024)
in
#“Filtered Rows”

  1. Hoe kan het dat zonder wat te wijzigen het niet meer werkt.
  2. Moet ik misschien naar Parallel loading kijken?
  3. andere aandachtspunten?

Advies is om de automatisch meegestuurde tips zorgvuldig te bestuderen en het API-gebruik bij Exact Online te verlagen door een slimmer gebruik er van en/of over te stappen op een uitgebreider Exact Online zoals Exact Online Premium.

Het gebruik van bijvoorbeeld TransactionLines is in het algemeen niet wenselijk.

Een mogelijke oorzaak is wat een storing bij Exact Online lijkt te zijn:

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.