Gisteren middag hebben we de limiet van 5000 API calls op AOL bereikt.
Nu verwachte ik dat deze limiet gereset zou worden om 00:00:00, maar de automatische verversing vannacht om 04:00 haalde de eindstreep ook niet. is dit een 14 uurs maximum, Moet je de limiteit resetten, of is er iets anders aan de hand. Ik dacht niet dat we iets significant gewijzigd hebben in onze setup?
Hieronder de mail die ik van jullie kreeg:
To John Doe,
An error with code ‘itgeneor229’ occurred when Invantive Cloud executed a process for you.
There is no daily capacity remaining available for Exact Online API use on Exact Online division ‘3 - ACME (791951)’. Please optimize your API use, or contact Exact Online Support to acquire more API calls per day than the current limit of 5,000 calls, or try again tomorrow.
Table Name: ExactOnlineREST.Incremental.SalesOrderLinesV2Incremental
SQL Select Statement:
select t.*
from ExactOnlineREST.Incremental.SalesOrderLinesV2Incremental@eol t
where (([Created] >= :w1) and ([Created] >= :w2))[tips removed]