Error itgeneor229

Gisteren middag hebben we de limiet van 5000 API calls op AOL bereikt.

Nu verwachte ik dat deze limiet gereset zou worden om 00:00:00, maar de automatische verversing vannacht om 04:00 haalde de eindstreep ook niet. is dit een 14 uurs maximum, Moet je de limiteit resetten, of is er iets anders aan de hand. Ik dacht niet dat we iets significant gewijzigd hebben in onze setup?

Hieronder de mail die ik van jullie kreeg:

To John Doe,

An error with code ‘itgeneor229’ occurred when Invantive Cloud executed a process for you.

There is no daily capacity remaining available for Exact Online API use on Exact Online division ‘3 - ACME (791951)’. Please optimize your API use, or contact Exact Online Support to acquire more API calls per day than the current limit of 5,000 calls, or try again tomorrow.

Table Name: ExactOnlineREST.Incremental.SalesOrderLinesV2Incremental

SQL Select Statement:

select t.*
from ExactOnlineREST.Incremental.SalesOrderLinesV2Incremental@eol t
where (([Created] >= :w1) and ([Created] >= :w2))

[tips removed]

Gelieve verder te volgen via Itgeneor229 - no daily capacity remaining available for Exact Online API use.

Een verbeterde versie is in productie genomen, die eveneens om een nieuwe Exact Online bug heenwerkt.

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Itgensql288 melding Guid

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.