Exact Online mist in aanmeldscherm

Ik wil de Exact Online Excel add-in graag verkennen.

Echter loop ik bij het aanmelden al vast aangezien de Exact Online database daar bij mij geen optie is (zie screenshot). Waarschijnlijk sla ik ergens een stap over. Hoe voeg ik Exact toe als optie zodat ik hier in Exact kan aanmelden?

Het afwezig zijn van de Exact Online-omgevingen (en andere producten) komt door het gebruik van de Public Data License.

Advies is om een Invantive Office-licentiesleutel te laden. Uw applicatiebeheerder heeft een e-mail gehad met instructies hoe deze te laden; dit is eveneens terug te lezen op Licentiesleutel installeren op Office-gebaseerde producten op Windows. U kunt - mits de trial nog niet verlopen is - ook gebruik maken van “Probeer alle functionaliteit” zoals in deze URL beschreven.

De volgende stap zal het instellen van de Exact Online-client ID zijn. Dit staat beschreven op Registratie Exact Online app voor gebruik met Invantive Control for Excel.

Een overzicht van de meestgebruikte formules voor Exact Online is te vinden in:

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.