Bij het opnieuw installeren van de plugin tussen Exact en Excel (op mijn nieuwe laptop) kan in de Exact Online database niet meer vinden. Hoe kan dat?
De oorzaak is niet bekend en kan velerlei oorzaken hebben.
Advies is om bij het aanmelden de blauwe knop te selecteren zodat de Discovery uitgevoerd wordt:
Dat werkt helaas niet. Kan het ermee te maken hebben dat ik het nog op mijn oude laptop geïnstalleerd heb?
Mocht een custom database aangemaakt zijn, dan zal die in %USERPROFILE%\Invantive
daar terug te vinden zijn als settings-*.xml
(zie Hoe vind ik %USERPROFILE%\invantive?).
Welke foutmelding treedt op?
Geen foutmelding. Er staan gewoon geen Exact icoontjes tussen de databases.
Kan het ermee te maken hebben dat er nu ee nneiuwe versie van de installer lijkt te zijn? Het was:24.0.566 Build. Nu is het: 24.0.636-PROD+5316.
Is het mogelijk om een schermafdruk toe te voegen van het aanmeldscherm?
de vorige keer dat ik installeerde stond er ook Exact boven
Op basis van de zichtbare instellingen is hier een Free Plan licentiesleutel geinstalleerd.
Advies is om de licentiesleutel van een volledige trial (productcode SUBAATR
) of een regulier abonnement te installeren (bijvoorbeeld productcode SUB25EA02
).
Deze licentiesleutels vindt u terug in een e-mail ontvangen kort na inschrijving of op Invantive Cloud in het scherm “Overeenkomsten” in het Licentiëring-menu.
De stappen voor het opvragen en de installatie van een licentiesleutel staan in:
De Invantive invoegtoepassing verschijnt niet in het lint. Ik heb deze vanochtend uit moeten schakelen omdat mijn computer het anders niet deed. Zie deze melding in bestand/ opties/ invoegtoepassingen:
Uitgeschakelde invoegtoepassingen voor toepassingen
Invantive Control for Excel
Dit is inmiddels opgelost.
Alles functioneert weer. Case closed. Dank aan de tips in dit forum en onze helpdesk die het voor me kon verwerken.
Fijn dat weer werkt. Tips voor het weer laten verschijnen van Invantive Control for Excel zijn te lezen op:
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.