Exact Online tabel met GLAccountType zowel in Engels als in het Nederlands?

Ik zie in GLAccountsIncremental het Type staan.
In welke tabel(len) kan ik de bijbehorende Engelse beschrijving vinden. En de Nederlandse omschrijving?
Ik heb nu even een handmatige tabel gemaakt als tussenoplossing.

I think you need the data in the GLAccountTranslations table. Can you check if you find the translations there?

the GLAccountTranslations table is e


mpty

Het gebruik van de vertalingen in Exact Online is kwalitatief niet optimaal, hetgeen ook door Exact betrokkenen bevestigd is.

Advies is om geen vertalingen te gebruiken.

Er zijn op dit moment geen plannen om het idee genoemd op Exact Online - ExactOnlineXML.XML.GLAccountTranslations - Lege omschrijving bij grootboekrekening op te pakken totdat de problemen in de vertalingen door Exact opgelost en gedocumenteerd zijn. Het wordt als verstandiger gezien om deze uitbreiding niet door te voeren omdat de verwachting is dat het een aantal nieuwe bugs in de Exact Online API zichtbaar zal maken.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.