Exact Online tabel TransactionLinesIncremental duurt lang

We krijgen nog steeds geen data uit Exact Online tabel TransactionLinesIncremental. Nu ingelogd met het account van de klant. Maar helaas het zelfde resultaat.

Tips voor het analyseren hiervan zijn te vinden op Waarom krijg ik geen data uit Exact Online?.

Dit heeft gewerkt. De klant had inderdaad de rechten niet goed staan.

We hebben nu echter het probleem met onze app die we samen in consult hebben gemaakt dat deze niet alle TransactionLines mee kan geven. Dit omdat het waarschijnlijk teveel data is. Op welke manier kunnen we een paging mogelijk maken?

Kan je een voorbeeld geven die ik in de app kan verwerken?

Voor de volledigheid, na heel lang wachten krijg ik deze melding:
image

An error occured - 943ad58e-7580-4dda-8d00-148efc44de50
Exception of type ‘System.OutOfMemoryException’ was thrown.

Bij het ophalen via App Online zo te zien aan de foutmelding wordt hier gebruikt gemaakt van tussentijds alle data in een tekstvariabele steken. Die tekstvariabele kan niet groter zijn dan 2 GB. Zie bijvoorbeeld System.OutOfMemoryException thrown on JSONTABLE with Twinfield BI-ON-Focus - 9 van forums.

Zoals beschreven op Laad Exact Online in Qlik Sense en Tableau - 4 van forums is het mogelijk om meerdere parameters door te geven.

Paging is niet zinvol, maar een filter wel, bijvoorbeeld door een where clause door te geven.

Tijdens ons consult heb ik aangegeven dit te willen doen. (incrementeel laden van data)
Er is toen aangegeven aan dat dit niet nodig was. Hoe kan het zo zijn dat dit nu toch wel nodig is?

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Timeout bij ophalen in Qlik Sense

Bij het uiteindelijk testen wordt duidelijk of en hoe de datavolumes en werking zich verhouden. Dit zal nooit met zekerheid vooraf vastgesteld kunnen worden en alleen ingeschat op basis van de dan bekende informatie.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.