Geen TransactionLinesIncremental na uitvoeren query in Invantive SQL Editor op Exact Online Database

Wanneer ik een Query uitvoer op Invantive SQL Editor op Invantive Cloud krijg ik geen Resultaten terug.

Op Bridge-Online zie ik mijn Query niet uitgevoerd worden, dus het lijkt als of de Query nooit draait.
De query die ik vrijdag heb gedaan gaf wel resultaat.
Waar zit het probleem?

Dit is gelijkend op het probleem beschreven op TransactionLinesIncremental leeg bij ophalen op Invantive Cloud, maar wel op Query Tool. In dat geval op Bridge Online.

Queries op de SQL editor Invantive Cloud zijn niet zichtbaar in Bridge Online Monitoring.

Advies is om ons toegang te geven via delegatie t.b.v. analyse.

Alternatief is de volledige inhoud van de volgende tabellen naar Excel te exporteren en te mailen aan ons supportteam:

Het gaat hier om alle Tabellen die geen data terug geven.

In ieder geval alles dat ik heb geprobeerd.
Ik heb gemaild met de exports. Delegatie kan ik niet doen, is niet mijn omgeving.

Oorzaak dat er geen data te zien is, is dat de Exact Online gebruiker geen rechten heeft.

Dit is bijvoorbeeld terug te zien door de queries te draaien uit . Er komt een Forbidden terug.

Met ingang van de volgende release zal er in IncrementalLoadEventLogEntries dan ook een melding met code itgeneor485 getoond worden:

itgeneor485
Data was never downloaded for the incremental table. Please run a query and make sure the user has privileges to access the table.

als de inhoud van de tabellen niet opgehaald kon worden.

Het instellen van de rechten dient door de Exact Online gebruiker te gebeuren. Er zitten een aantal security holes in Exact waardoor de data er soms toch uit te halen is, maar advies is om de rechten goed in te stellen.

Meer uitleg over het juist instellen is te vinden in:

Algemene tips zijn te vinden in:

Exact Online kan helpen met uitleg en training indien nodig.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.