Geen data TransactionLinesIncremental

Ik verkrijg geen data meer in powerquery bij de tabel transactionlinesincremental.
De query geeft geen rijen meer weer. Enig idee ?

Advies is om de tips te volgen zoals beschreven in:

• Geeft de volgende Exact Online query precies één rij terug en staat hierin de verwachte gebruikersnaam? select * from me → ja, ik verkrijg precies 1 rij met de gebruikersnaam
  • Geeft de volgende Exact Online query minimaal één rij terug met daarin de gedefinieerde administraties? select * from [SystemDivisions] → ja ik verkrijg 2 divisions

Er is verder niets veranderd aan de security .

Advies is om alle stappen genoemd in de link te volgen en terug te koppelen.

Indien gewenst kan een partner u hierbij assisteren of een Invantive-medewerker op basis van een kort consult. Aangezien alleen uw eigen gebruikers bij de data kunnen zal het vanwege de beveiliging nodig zijn om hetzij de partner of Invantive-medewerker toegang te geven via uw scherm middels bijvoorbeeld Teamviewer of via Delegatie.

Hierbij de screenprints van de gevraagde stappen :

En het resultaat in Power Query :

Advies is om ook de stappen in genoemde link uit te voeren vanaf “Geeft de volgende data dictionary query de”.

Beste, deze screenprints staan ook in mijn vorig bericht, hierbij een copy

resultaat in powerquery:

Advies is om ook nauwkeurig de stappen in genoemde link uit te voeren vanaf “Geeft de volgende data dictionary query de”.

Op basis van de tot dusver beschikbare informatie is er geen reden om aan te nemen dat er sprake is van een probleem in de Invantive-software.

Advies is om voor uw probleem hulp te zoeken op basis van een kort consult bij Invantive zelf of advies vanuit een van onze partners.

Er worden geen kosten in rekening gebracht mocht in het geval van een kort consult bij Invantive zelf blijken dat het probleem veroorzaakt wordt door een bevestigde bug in de laatste productieversie. Dit geldt uitsluitend voor een kort consult bij Invantive zelf. Onze partners hanteren eigen voorwaarden.

Als u zelf partner bent, dan is er een jaarlijks budget volgens het partnerprogramma dat u hiervoor kunt inzetten zoals beschreven in de condities van het partnerprogramma onder “trainer allocation”. Om de trainer allocation in te zetten kunt u ook de link voor kort consult gebruiken.