ExactOnlineREST.Payroll.PayrollTransactions blijft leeg

Bij het inladen van de tabel ExactOnlineREST.Payroll.PayrollTransactions blijft deze leeg, ondanks dat deze in Exact gevuld zijn en alle rechten aangevinkt zijn. Is er iets veranderd in deze tabel waardoor hij niet meer ingeladen kan worden?

Versie 20.0.104

Ik zou de volgende stappen aanbevelen:

  • Draai eerst een query direct met de laatste productieversie van het Invantive Query Tool.
  • Komt daar wel het verwachte uit, upgrade dan je omgeving. Ik verwacht echter dat dit niet de oplossing is.
  • Komen er dan ook geen rijen uit, neem dan contact op met Exact Support.
  • Support zal waarschijnlijk vragen om een reproductiescenario zonder Invantive SQL. In dit artikel staat beschreven hoe je de informatie kunt verzamelen en opsturen.

Ik ben nieuwsgierig wat er uitkomt; het betreft een relatief jonge API waar nog relatief veel aan veranderd wordt.

Antwoord van Exact Support:

Exact Online heeft deze koppeling niet gebouwd. Dat is door een derde partij gedaan. Om die reden kunnen wij u vraag dan ook niet beantwoorden, omdat we niet inhoudelijk weten hoe de koppeling in elkaar zit.

Ik adviseer u eerst contact op te nemen met de leverancier van de koppeling. Indien zij er niet uitkomen, dan kunnen ze zelf met ons contact opnemen met alle technische informatie, zodat we dit samen kunnen uitzoeken.

Ik hoor graag of jij dit verder met Exact oppakt?

Als je de instructies volgt zoals boven beschreven voor het aanleveren van een reproductiescenario dan kan Exact Support het zelfstandig oppakken. De native call logs zijn dan onafhankelijk van de gebruikte technologie.

Is de PayrollTransactions tabel op Exact Online inmiddels voor jullie weer gevuld beschikbaar?