Tabel PayrollTransactions is leeg, ook voor salarisadministraties

De Exact Online-tabel PayrollTransactions in Power BI is leeg, ondanks dat er loonstroken verwerkt zijn.

Dit lijkt op ExactOnlineREST.Payroll.PayrollTransactions blijft leeg.

Een andere gebruiker is blijkbaar wel succesvol via een andere tabel die niet zichtbaar is in Power BI: ExactOnlineREST.Payroll.PayrollTransactionsByPayrollYear

Hoe kan ik loonstrookdata ophalen?

Dit probleem speelt al langere tijd en lijkt niet door Exact opgelost te worden.

Als alternatief is de view PayrollTransactionsAll weer toegevoegd. Deze zal naar verwachting vanaf 28 september 2022 in productie beschikbaar zijn.

Dank. Inmiddels heb ik toegang tot de salarisdata via PayrollTransactionsAll. Echter, voor nagenoeg iedere maand bevat deze tabel dubbele data in de rijen. Echter, zijn ook enkele maanden waar de data er maar liefst 4x dezelfde rijen in deze tabel staan.

Heeft iemand voor mij een advies hoe ik hier handig mee kan omgaan?

De view PayrollTransactionsAll zou geen dubbelen moeten bevatten. Ter analyse willen we u vragen om tijdelijk delegatie te verlenen aan het e-mailadres dat u separaat ontvangt, evenals om een specifiek voorbeeld van een salaristransactie van precies één persoon te melden in een Excel spread-sheet aan dat e-mailadres.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.